whenMyHEaRtSpeAk
assalaimualaikum.
*aku seorang student nurse*
*dikenali yu or yuyu*
*the real name is NURUL HASANAH OTHMAN (cahaya kebaikan)*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: si awek naruto

lelaki seperti ini
Tuesday 4 December 2012 | 04:05 | 0 comments
Hawa : Kenapa Abang Buat Baju Pengantin Macam Baju Kurung..?

Adam : Kenapa..? Sayang Nak Baju Pengantin Macam Mana..?

Hawa : Biasanyakan Baju Pengantin Banyak Labuci , Warna-Warni..Cantik..
...
Lagipun Perkhawinan Hanya Sekali...~ Apa Salahnya ?

Adam : Awak Nak Baju Pengantin Yang Menampakkan Susuk Tubuh Tuh ? Awak Tahukan Menampakkan Susuk Tubuh Itu Umpama Membuka Aurat ? ..( Tersenyum)
Lagipun..Sebab Berkhawin Sekali Seumur Hiduplah Kita Kene Buat Majlis Ini Penuh Kerahmatan Dan Keredaan Allah...Kalau Allah Redha..In Shaa Allah..Allah Akan Berkati Perjalanan Rumah Tangga Kita..Tak Gitu Wahai Bakal Bidadari Syurga-Ku ~?

Hawa : *Tersenyum* ...Dalam Hati Memuji Suami Tak berhenti-Henti ♥
  
mulakan dengan lafaz bismillah.assalaimualaikum.
   wah romantik kan ayat adam.
jarang jupa lelaki yang akan cakap macam ini.
bagi aku kalau ada lelaki yang cakap macam ini lebih buat aku cair bak coklat
berbanding bila dia cakap i love you sebelum nikah.
  
ya ALLAH aku berharap aku akan bertemu dengan lelaki sebegini rupa.
yang mengingat aku ketika aku lupa pada mu.
yang menambahkan rasa cinta aku kepada MU dan RASULMU.
yang mengejutkan aku disetiap malam ketika manusia tengah lena tidur untuk tahajud kepada MU.
yang mengiimankan aku setiap kali bersolat kerana MU.
berkahwin dengan aku kerana ingin mengikut sunnah KEKASIHMU bukan kerana nafsu.
yang akan menemani aku sepanjang hidup aku dikala sihat atau sakit hingga nyawa aku di cabut.
ya ALLAH aku selalu berdoa kepada mu agar bertemu jodoh yang baik dari aku
beriman dan tinggi ilmu agama nya agar dia mampu mengubah aku.
agar dia mampu mencorak aku agar menjadi isteri solehah.
yang akan menemani aku di syurga MU kelak.
 mampu mendidik dan mengajar bakal anak-anak kami kelak mengikut ajaran MU.
mencari harta yang halal untuk kami sekeluarga.
suka memberi dari meminta dari orang.
yang akan berjihad bilaman diperlukan.
 
amin.
YA ALLAH semoga engkau makbulkan doa hambamu ini ketika aku bersujud.
YA ALLAH berikanlah peluang kepada aku supaya menjadi wanita solehah yang bakal menjadi penghuni syurga mu.
YA ALLAH jadikanlah aku hambamu yang selalu bersujud ditengah malam kerana MU dan bersyukur atas segala nikmat yang engkau kurniakan.
 

#Nak Jumpa Dalam Realiti ..Err ..." Usaha Tangga Kejayaan ! " ^^
In Shaa Allah...Lelaki Sebegini Masih Wujud 


Old things | New things