whenMyHEaRtSpeAk
assalaimualaikum.
*aku seorang student nurse*
*dikenali yu or yuyu*
*the real name is NURUL HASANAH OTHMAN (cahaya kebaikan)*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: si awek naruto

salam maulidur rasul
Thursday 24 January 2013 | 19:25 | 0 comments
assalaimualaikum everybedy
huhu
aduh dah lama xbeleber kat sini.
sangat buzy sekarang.
ops lupa
salam maulidur rasul kepada nabi MUHAMMAD S.A.W
12rabiulawal tahun gajah adalah tarikh keramat yang wajib semua umat islam
ingati tarikh nie.
kerana pengorbanan seorang RASUL bernama MUHAMMAD tidak terhingga

YA RASULULLAH andai sahaja ENGKAU masih hidup tentu dunia ini aman
YA RASULULLAH andai sahaja ENGKAU masih hidup tentu ISLAM tegak dimuka dunia
YA RASULALLAH andai sahaja ENGKAU masih hidup pasti maruah orang miskin terbela

YA RASULULLAH meskipun aku bukan umat terbaik mu 
tapi aku berharap di padang mashyar ENGKAU akan memberi syafaat kepada aku

YA RASULULLAH meskipun aku bukan umat terbaik mu
tapi aku berharap di AKHIRAT kita akan bertemu

YA RASULULLAH meskipun aku bukan umat terbaik mu
tapi aku berharap mati sebagai umat mu

YA RASULULLAH meskipun aku bukan umat terbaik mu
tapi aku ingin sekali melihat wajah mu

YA RASULULLAH meskipun aku bukan umat terbaik mu
tapi aku ingin berada di syurga bersama MU

kerana ENGKAU kekasih ALLAH S.W.T
kerana ENGKAU PEMIMPIN KAMI
kerana ENGKAU RASUL KAMI
kerana ENGKAU PENYABAR
kerana ENGKAU ISLAM MASIH ada diatas muka bumi

tanpa ENGKAU siapalah kami
tanpa ENGKAU tiada agama bagi kami
tanpa ENGKAU tiada yang jadi pembimbing kami

YA MUHAMMAD YA RASULULLAH 
semoga kita bertemu di akhirat kelak.
INSYAALLAH.

selawat keatas kepada nabi dan rasul


I LOVE MUHAMMAD


#semoga aku mampu berubah kejalan mu
 

 



Old things | New things